Kombinera karriär och föräldraskap

Vi utmanar dig, i en Nätverksutmaning

– i vår Nätverksutmaning så skall deltagarna knyta kontakt med minst en ny person per dag i 21 dagar. Kontakten kan vara IRL eller digital.

F-gruppens Nätverksutmaning går ut på att skapa en vana av att ta och knyta nya kontakter. Vi har skapat Nätverksutmaningen för att vi mer och mer ser nyttan av de kontakter vi själva har knutit via F-gruppens medlemmar och föreläsare.

För att inspirera och peppa varandra så uppmuntrar vi alla att dela sina framsteg och tips i kommentarsfältet nedan, i F-gruppens grupp på LinkedIn eller Facebook. Föredrar du att dela dina framsteg och eventuella utmaningar på Instagram eller Twitter så använd #nätverksutmaningen och #fgruppen.

Vi vill såklart hjälpa dig att komma igång och har därför startat det vi kallar F-luncher. Detta är rena nätverksluncher och ett perfekt tillfälle att knyta kontakter med andra föräldrar. I höst har vi bokat in 3 F-luncher i Stockholm. Dessutom kör vi inspirationsföreläsningar varannan onsdag vilket också är ett utmärkt tillfälle att knyta nya kontakter. Kolla in höstens schema och anmäl dig till det som intresserar dig!

Via F-gruppen kan du hitta de personer och profiler som du söker. Du får gärna använda Facebook- eller LinkedIn-gruppen för att efterlysa den eller de kontakter du vill ha i ditt nätverk. En lunchdejt med en nätverkskollega ger dig förhoppningsvis nya insikter och inspiration samtidigt som du bockar sv ett delmål i Nätverksutmaningen.

Känner du dig redo att anta utmaningen? Då sätter vi igång!

Läs gärna om hur vi utvecklar och utnyttjar våra nätverk för att nå våra mål. 

Taggar:f-lunch, föräldranätverk, kontakter, nätverk, nätverksutmaningen, utmaning

Spåra från din sida.

Ylva

With a high engagement level, strong analytic skills and a passion for business development and customer contacts I’ve been driving my career towards marketing and sales roles. After 8 years in different marketing positions in Philips Consumer Lifestyle in the Nordic region I left the consumer electronics business to become Head of the Nordic Marketing organization in Luxottica. Luxottica is the leading producer and distributor of sun and prescription eye wear, with a brand portfolio including Ray-Ban, Oakley, Prada, Armani and Chanel. To further broaden my knowledge base and understanding for different business models and industries I took on a role as commercial manager in a Start-up life science Company, called Cellaviva, in March 2015. I have several years of people management experience, with up to 12 direct reports. I’m leading by example and use my personal engagement and goal orientation to inspire and get commitment from my coworkers. As a member of the Nordic Management Team in Philips and in Luxottica I have been responsible for the overall business strategy, in close cooperation with the sales Director. In my spare time I'm pursuing a dream of mine as I'm running a career network in Stockholm, Gothenburg and Karlstad, and empowering career parents.

Lämna en kommentar

Du måste vara inloggad för att skriva kommentarer.
F-Gruppen